fredag, januari 13, 2006

Jaha idag var det fredagen den 13:e å då e de ju klart att det inte fanns något kaffebröd till fikat i morse. Total disaster-start på dagen. Webbo Mainframe styrde upp och fixade kanelsnäckor till hela avdelningen. Han e klippa! Kanelklippa!

De e lite tomt här idag. Min vapendragare är ledig eftersom hans syrra tar examen och då får man inte några tips på några oumbärliga Unix-kommandon eller intressanta slashdot-diskussioner. Webbo har lyft upp det hela genom att introducera mig till http://myextralife.com. Tack Webbo!

Doften efter luftfräscharen har lagt sig och nu känner man bara små spår efter kontaktlimmet i sammanträdesrummet och målafärgen i trapphuset. "High on life and glue". Det är jag som gömt sprayflaskan eftersom det finns vissa som tycker dom har en hämnd att utkräva. Får se om jag stannar länge på jobbet i kväll och fräschar upp lite här....

Kan inte bestämma mig för om det blir afterwork idag. Känner mig lite sliten. Kan vara målningen av hallen igår kväll. Som alla vet krävs det ju en del rödvin när man målar för att det ska bli riktigt bra....