tisdag, maj 16, 2006

Jag är ICQ-mobbad!

Jag får vissa antydningar om att det snart gått en månad sedan senaste bloggningen så det är väl dags att skriva ihop något.

Nu är det bara 15 dagar kvar tills vi flyttar. Från central lägenhet mitt i stan till landets lugna vrå. Känns som den typ av livskvalitet jag behöver just nu; stora ytor, lugnet, närheten till vattnet, flugor och gödselodör. En kall öl på altanen medans grillen får flintasteken att fräsa lite hemtrevligt. Gutt! Förståeligt nog så består vardagen just nu av packning (och lite golf förstås). Flyttlådor i högar, kläder i säckar och porslin i tidningspapper ger en något kaosartad bild av tillvaron. Morsan ringde igår och var rädd att vi skulle gå in i väggen men allt känns helt lugnt eftersom flytten sker av en positiv anledning.

Min vapendragare, Robin, är just nu i Tjockhult på Cisco-kurs. Känns lite tomt här på nätsidan. Han ringde igår och meddelade att hotellet var bra och att fikat hos kursarrangören fick godkänt. Gott om nördar gav en cosy stämning på rasterna tydligen.

Där fick du lite å läsa Thaa.

Slut på rasten...dags å jobba lite igen.

Blog is over for this time.

cu

1 Comments:

Blogger Team Southeast Sweden said...

Tack! Nu mår jag bra igen! :-D

16 maj, 2006 11:05  

Skicka en kommentar

<< Home