onsdag, januari 18, 2006

Idag har jag varit tvungen att göra den största förnedringen av dom alla: gladea mitt eget rum. Snajd tyckte att det luktade som när Skerk ätit skånsk gåsamaud och då fick jag dåligt samvete och gladeade mig själv. Jag bryr mig alldeles för mycket om vad den mannen tycker. Måste bli tuffare mot honom. Han behöver en strängare uppfostran för att förstå hur det är därute i det verkliga livet....

Annars har det varit en vanlig dag med lunch på Vickan. 4 points enligt viktväktarna med pommes å allt :-). Hann ner på Kompaniet å kollade Tiger-bälten oxå. Billigaste 600 pix. Som hittat.

Glömde klementinerna idag. Dom saknas mig :-(

2 Comments:

Blogger /dr Hossmo said...

måste bara säga det att gåsamiddagen hade inte kunnat dämpas med så enkla medel som glade, det utsläppet spelade i en helt annan division.

Dessutom tror jag inte att snajd kan ha ngn uppfattning om omfattningen, då man behöver uppleva stridsgas själv för att förstå, rykten räcker inte för att inse vidden.

19 januari, 2006 09:55  
Blogger CM Garp said...

Bra talat Skerk!

19 januari, 2006 20:40  

Skicka en kommentar

<< Home