måndag, januari 23, 2006

Måndag e.m. och jag är fortfarande lite skakis i benen efter förkylningen. Det kan i.o.f.s. bero på Lazer Gamet i lördags. Barnen mot oss vuxna och vi fick förnedrande mycket stryk...och träningsvärk. Det konstiga var att ingen annan kände av det. Det måste bero på förkylningen...

Lunch på Vickan igen!!! Jag förbrukar hela veckans points på en dag. Jag fick trösta mig med spontanshopping efter lunchen så nu har jag inte råd att äta mer den här veckan. Ahhh...det löste sig själv liksom.

Har hamnat i certifikatshelevetet!!! Gör aldrig det! Certifikat som inte går att installera på brandväggar. Enterpriselösningar för certifikatshantering som inte går att komma åt. Certifikat som gått ut. Pjuuuuuk!

Är det inte fika snart? Kaffe med pensiohjärta i chokoläde och erdnusser. Betydligt godare än dom där gamla-människo-tabletterna som Susek2000 har ropat in på auktion. Ett dödsbo till på köpet. Det är bara sista lagret kvar i burken nu och inte ens Snajd vågar äta av dom längre.

Återkommer lite senare! Kanske!