torsdag, september 28, 2006

Sällanbloggare

Jag fick just ett ICQ från Thaa där hon använder mig som ett svepskäl att slippa blogga. "ibland skäms jag för att jag bloggar så sällan, men då brukar jag gå in på din blog och så tänker jag lite förnöjt: "Han har inte heller bloggat på länge"".
Är jag så dålig??? :-(

Tittade på "Fula Skitiga Elaka" och fick till ett hyfsat antiklimax. Visst, den var OK men långt ifrån så bra som jag minns den. Varför är det så? Ändras referensramarna? Är det för att man blir äldre och får bättre (eller sämre) smak? Beror det att man byter umgängeskrets eller är det för att ozon-skiktet förtunnats? Jag tycker i alla fall att man ska titta på filmen en gång och bilda sig en egen uppfattning. Det är den värd...

1 Comments:

Blogger Team Southeast Sweden said...

Men det är väl trevligt med en kompis i skamträsket? Du är ju inte sämre än jag iaf :-)

29 september, 2006 09:07  

Skicka en kommentar

<< Home