tisdag, januari 31, 2006

Idag är det VÅÅÅÅÅR! Så j...a gutt!
Kinabuffé i magen ger en skön paltkoma på eftermiddagsmötet. Zzzzzz.....

Aaaaajjjjjj!!!! Klockan är 17:30 och jag har precis stoppat i mig ett helt paket ballerina-kex och fick grym magknip. Så jävla onödigt! Snajd sitter och skriker i rummet bredvid hela tiden om att jag ska komma in till honom men jag kan inte röra mig. Måste försöka ta mig hem så jag kan crasha på soffan och kolla på That 70's Show. Inget mer onyttigt å äta idag.....

Robin säger att vi ska starta en tidning som heter Kistan. Why???

Nä, nu måste jag krypa hem.

3 Comments:

Blogger /dr Hossmo said...

hrmmm inte helt vanlig ställe man jobbar på alltså... :/ en som vansinnesäter kex prexis innan han ska gå hem och en som drömmer om att frilansa för en begravningsbyrås vecko blad?

01 februari, 2006 14:02  
Blogger robin engström said...

KISTAN is the shit!

det är ju IT-enhetens inofficiella nyhetsbrev. en ironisk grimas till bl.a GataKnarks "Spiken" och KF:s "Intrassant"

02 februari, 2006 10:08  
Blogger CM Garp said...

Jag fick för mig att GP:s veckoblad heter "Rondellen" men jag kan ju vara felunderrättad.

07 februari, 2006 09:04  

Skicka en kommentar

<< Home